Tuesday 19 February 2013


MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN SUKAN KPT 2012
 

 
Pihak Kementerian Pengajian Tinggi mengucapkan setinggi  tahniah kepada semua pelajar penerima Geran Penyelidikan Sukan, Biasiswa Sukan dan Insentif Kecemerlangan Sukan bagi tahun 2012 pada Majlis Anugerah Kecemerlangan Sukan KPT 2012 yang berlangsung pada 14 Februari 2013, Khamis bertempat di Manhattan Ballroom, Hotel Berjaya Times Square, Kuala Lumpur.
 
 
 
 
 
 
 
Majlis telah di sempurnakan oleh YB Dato' Seri Mohamed Khaled Bin Nordin, YBM dan turut dihadiri oleh YBhg. Datuk Ab. Rahim Bin Md. Noor, KSU, YBhg. Datuk Haji Omar Bin Abd. Rahman, TKSU (P) dan beberapa wakil Ketua Jabatan / SUB.
 


Seramai 3 atlet IPT telah menerima insentif tertinggi dalam majlis ini iaitu Syafik Ridhwan Abdul Malek (Kejohanan Boling Piala Dunia Qubica ANF 2012), Mohamad Nuzul Azwan Ahmad Temizi(Kejohanan Petanque Piala Dunia 2012) dan Bryan Nickson Lomas (Kejohanan Piala Dunia FINA 2012). Jumlah keseluruhan atlet yang menerima insentif kecemerlangan sukan adalah seramai 260.
 
 
 
 
 

Semoga pengiktirafan ini akan mendorong semua untuk terus mengekalkan rentak kecemerlangan yang telah dicapai dan akan lebih banyak lagi kejayaan akan dilakar pada masa-masa yang akan datang.

 

No comments:

Post a Comment